
آرش فلاحی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
معلم زبان انگلیسی با 3 سال سابقــه تدریس در آموزش زبان انگلیسی به گروههای مختلف زبــانآموزان از طریق روشهای نوآورانه تدریس
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تحصیلات:
• دانشجوی کارشناسی فوریتهای پزشکی – تبریز
گواهینامه :
• مدرک TTC (دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی)
سوابق کاری :
• مدرس زبان انگلیسی – از سال ۲۰۲۰ تا کنون
• تدریس زبان انگلیسی به گروههای سنی مختلف با استفاده از روشهای جذاب و ارتباط محور
مهارت ها :
• برنامهریزی درسی
• مدیریت کلاس
• تدریس به زبانآموزان خردسال و نوجوان
هدف شغلی :
مدرس زبان انگلیسی با ۳ سال سابقه، علاقمند به کمک به زبانآموزان برای بهبود مهارتهای زبانی در محیطی فعال و دوستانه
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Education :
• B.Sc. Student in Emergency Medical Services – Tabriz
Certificate :
• TTC (Teacher Training Course)
Experience :
• English Teacher – 2020 to Present
• Taught English to various age groups using engaging and communicative methods.
Skills :
• Lesson Planning
• Classroom Management
• Teaching Young Learners
Objective :
Motivated English teacher with 3 years of experience, seeking to help learners improve their language skills in a friendly and active environment.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------