
شیرین مهدوی
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
معلم زبان انگلیسی با 1 سال سابقــه تدریس در آموزش زبان انگلیسی به گروههای مختلف زبــانآموزان از طریق روشهای نوآورانـــه تدریس
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تحصیلات:
• دانشجوی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی
• کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی
مهارت ها و توانمندی ها :
• تسلط کامل به زبان انگلیسی
• مهارت های ارتباطی قوی
• خلاقیت در ایجاد محتوای آموزشی
• ارزیابی و تحلیل پیشرفت زبان آموزان
• آموزش آنلاین و استفاده از پلتفرم مجازی
دورهها و گواهینامهها :
• certificate of English Language of proficiency (آموزشگاه زبان انگلیسی گفتمان)
• مدرک TTC زبان انگلیسی (زبانکده ملی ایران)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Education :
• Master’s degree student in English Translation
• Bachelor’s degree in English Translation
Skills and Competencies :
• Complete proficiency in English
• Strong communication skills
• Creativity in creating educational content
• Assessment and analysis of learner’s progress
• Online teaching and use of virtual platforms
Courses & Certificates :
• Certificate of English Language proficiency(Gofteman English Language institution)
• Certificate of Teacher Training Course(TTC)(Iran National Language institution)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------