
میترا ارشد
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
معلم زبان انگلیسی با ۵ سال سابقــه تدریس در آموزش زبان انگلیسی به گروههای مختلف زبــانآموزان از طریق روشهای نوآورانـــه تدریس
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تحصیلات:
• کارشناسی آموزش زبان انگلیسی
مهارتها و توانمندیها:
• طراحی و اجرای برنامههای درسی جذاب
• استفاده از روشهای تدریس مختلف
• مهارتهای ارتباطی و بین فردی قوی
• تسلط به استفاده از فناوری در تدریس (پلتفرمهای آنلاین و نرمافزارهای آموزشی)
• ارزیابی پیشرفت دانشآموزان و ارائه بازخورد مفید برای بهبود نتایج یادگیری
با توجه به تجربیات و مهارتهای خود، میتوانم به زبانآموزان کمک کنم تا به بهترین نحو ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرند و در محیطهای مختلف از آن استفاده کنند.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
English Language Teacher with 5 years of teaching experience in English language education for various groups of learners through innovative teaching methods.
Education :
• Bachelor's degree in English Language Teaching
Skills and Competencies :
• Designing and implementing engaging lesson plans
• Utilizing various teaching methods
• Strong communication and interpersonal skills
• Proficient in using technology in teaching (online platforms and educational software)
• Assessing student progress and providing constructive feedback for improving learning outcomes
With my experience and skills, I can help language learners effectively acquire English and use it in various environments.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------